Cultural Heritage (Kültürel Miras)

Cultural Heritage (Kültürel Miras)

Cultural Heritage (Kültürel Miras)

27.01.2021 839

 

27-01-2021

 

 

...........................................................

CULTURAL HERITAGE (KÜLTÜREL MİRAS)

''Cultural Heritage'' adlı eTwinning projesine Gazi Şahin Anadolu Lisesi olarak katıldık. Okulumuzun İngilizce öğretmeni Emine NİGAR yönetiminde 9. sınıf öğrencilerimiz Selin BOLAT, Firdevs Nur ASLAN, Kerem ERDEM, Ahmet KAPLAN Gülay KUTLU ve Ömer Duran AKTAŞ ile proje yürütülecektir. Avrupa ortaklı olan projede Sırbistan'dan 2 ve Türkiye'den 10 ortak olarak proje çalışmaları gerçekleştirilecektir. Projenin amacı, dünyayı sarsan covid-19 virüsü sebebiyle okullarımızdan ve arkadaşlarından uzak olan öğrencilerimizin motivasyonlarını artırmak ve kültürel değerlerimizin önemini hatırlatmaktır. Ayrıca bu projeyle öğrencilerin iş birliği içerisinde çalışabilecekleri bir ortam oluşturarak öğrencilerimizin web 2.0 araçlarını kullanma becerilerini geliştirmek ve artırmak hedeflenmiştir.

 

We participated in the eTwinning project "Cultural Heritage" as Gazi Şahin Anatolian High School under the direction of Emine NIGAR, our school's English teacher. The project will be carried out with our 9th grade  students Selin BOLAT, Firdevs Nur ASLAN, Kerem ERDEM, Ahmet KAPLAN, Gülay KUTLU and Ömer Duran AKTAŞ. In the project, which is European partners, project work will be carried out as 2 partners from Serbia and 10 partners from Turkey. The aim of the project is to increase the motivation of our students who are away from our schools and friends due to the covid-19 virus that has shaken the world and to remind them of the importance of our cultural values. In addition, this project aims to improve and increase the skills of our students using web 2.0 tools by creating an environment in which students can work in cooperation.

.......................................................

 

CULTURAL HERITAGE CITY INTRODUCTION

Ahmet GŞAL from my project group prepared a short video about our hometown to introduce by using web 2.0 tool Animoto.Thanks my dear student Ahmet GŞAL.

 

 

Proje grubumdan Ahmet GŞAL, animoto Web 2.0 aracını kullanarak memleketimizle ilgili kısa bir video hazırladı. Teşekkürler sevgili öğrencim Ahmet GŞAL.


 

 

..........................................................

CULTURAL HERITAGE PROJECT INTRO

I prepared the project intro. I hope we will do great job!

 

 Projenin tanıtımını hazırladım. Umarım harika bir iş çıkarırız!

 

CULTURAL HERITAGE SCHOOL INTRODUCTION

Selin gşal from my project group prepared a short intro video using web 2.0 tool Kizoa .Thanks my dear student.

Proje grubumdan Selin GŞAL, web 2.0 aracı Kizoa'yı kullanarak kısa bir tanıtım videosu hazırladı . Teşekkürler sevgili öğrencim.

 

...................................................................................................................

CULTURAL HERITAGE PROJECT FIRST ONLINE PARTNER MEETING

 We held our first online partner meeting at 20.00 on 09.01.2021 on online zoom. We have partners from every regions of Turkey and two from Serbia. We introduced ourselves and talked about the Project process. Then ,we shared our duties .It was very productive.

 

 KÜLTÜREL MİRAS PROJESİ İLK ÇEVRİMİÇİ ORTAK TOPLANTISI

 

  İlk online partner toplantımızı saat 20.00'de 09.01.2021'de online olarak zoom ile gerçekleştirdik. Türkiye'nin her bölgesinden ve Sırbistan'dan iki ortağımız var. Kendimizi tanıttık ve proje süreci hakkında konuştuk. Sonra, görev dağılımını yaptık . Toplantımız çok verimli oldu.


06-02-2021

...................................................................................................................

CULTURAL HERITAGE STUDENT INTRODUCTION

    My students created their avatars by using web 2.0 tool Voki and they introduced themselves.They added their videos on padlet by adding voice to their avatars. Thanks my dear students.

  Öğrencilerim avatarlarını voki Web 2.0 aracını kullanarak oluşturdular ve kendilerini tanıttılar. Avatarlarına ses ekleyerek videolarını Padlet'e eklediler. Teşekkürler, sevgili öğrencilerim.


 

 

My student Selin GŞAL used the Scoompa application to collect all the logos in a video.  

 Öğrencim Selin GŞAL , yaptığımız tüm logoları Scoompa uygulamasını kullanarak tek bir videoda topladı.

  

 

 ...............................................................................

 

My student Gülay GŞAL used the Vivavideo application to collect all the posters in a video.

Öğrencim Gülay GŞAL yaptığımız tüm afişleri Vivavideo uygulamasını kullanarak tek bir videoda birleştirdi.

 

................................................................................

 

CULTURAL HERITAGE PROJECT LOGO SURVEY

 

 We made the logo work of our CULTURAL HERITAGE project with my project group students. They used Canva and Picsart for designing. Students' logos were voted with the questionnaire prepared using the google form app. One hundred ninety-one people took part in the questionnaire.  Thanks my dear students for your contributions. The logo chosen was here.

06-02-2021

 


 

You can see the result of our logo survey here.

06-02-2021


06-02-2021

 

 ...............................................................................

CULTURAL HERITAGE POSTER SURVEY

 We made the poster work of our CULTURAL HERITAGE project with my project group students. They used Canva and Picsart for designing. Students' posters were voted with the questionnaire prepared using the google form app. One hundred ninety-one people took part in the questionnaire.  Thanks my dear students for your contributions. The poster chosen was here.

 09-02-2021

 

 

You can see the result of our poster survey here.

09-02-202109-02-2021




.....................................................

FIRST STUDENT WEBINAR

 We held our first online meeting with my students on zoom at 14.30 on 21.01.2021. I gave information about twinspace and our project. They learned how to use the platform. They were very curious about twinspace and our project. It was a productive webinar for my students.

09-02-2021

 

 

 

STUDENTS CREATED THEIR AVATARS

    After the teacher Emine Nigar had introduced twinspace and talked about eSafety, her students created their avatars for their profile photos by using Bitmoji app and Voki. They liked their avatars :))

09-02-2021

 

 

............................................................................

OCAK ŞUBAT AYI ÇALIŞMALARIMIZ

 

Student January Evaluation Meeting

We had an online January evaluation meeting with my project students on Zoom at 21.30 on 01.02.2021. We discussed the process and our duties.

 01.02.2021 tarihinde 21.30'da Zoom'da proje öğrencilerimle şubat ayında çevrimiçi ocak ayı değerlendirme toplantısı yaptık. Süreci ve görevlerimizi tartıştık.

09-02-2021

 

................................................................

 Our Wooclap collaborative activity

       Our collaborative activity from the wooclap application was organized by Emine NİGAR for our eTwinning project '' Cultural Heritage'' We aim to use a common Web 2.0 tool for our students as well as a collaborative work. "what is the culture? Say it in a word, please ?" 

 

Wooclap işbirlikçi faaliyetimiz

      Wooclap uygulamasından işbirlikçi etkinliğimiz Emine NİGAR tarafından eTwinning projemiz için organize edildi "kültürel miras" öğrencilerimiz için ortak bir Web 2.0 aracının yanı sıra işbirlikçi bir çalışma kullanmayı hedefliyoruz. "kültür nedir? Tek kelimeyle söyler misiniz, lütfen ?"

 

09-02-2021

 

 

...................................................................

PROJECT POSTER SELECTION

we chose the logo and banner of our cultural heritage project. The poster work done by the students of our school was chosen as the poster of our project as a result of the vote attended by our project partners.

 

PROJE AFİŞ SEÇİMİ

Kültürel miras adlı projemizin logo ve afişini seçtik. Okulumuz öğrencilerinin yapmış olduğu poster çalışması proje ortaklarımızın katılmış olduğu oylama sonucunda projemizin posteri olarak seçildi.

09-02-2021

 

.............................................................................

GÜVENLİ İNTERNET GÜNÜ ETKİNLİĞİ

SAFER INTERNET DAY EVENT

 In order to raise awareness about safe internet use, Emine NİGAR prepared an event for our students using the web 2.0 tool Wordwall app in our project. By clicking on the shared link, our students will do a matching activity. Here is the link, please join our activity.

 

Emine NİGAR, güvenli internet kullanımı konusunda farkındalık yaratmak amacıyla projemizde web 2.0 aracı Wordwall uygulamasını kullanarak öğrencilerimiz için bir etkinlik hazırladı. Paylaşılan linke tıklayarak öğrencilerimiz bir eşleştirme etkinliği yapacaklardır. İşte bağlantı, lütfen etkinliğimize katılın.

09-02-2021

 

 RENKLİ KUTUCUKLARI İLGİLİ ALANLARA TAŞIYINIZ

 

..............................................................................

 

This evening, we had an online meeting with my project student on zoom at 21.30 on 07.02.2021. In order to raise awareness about safe internet use, we discussed how we should use the ınternet and what is the benefits and harms of the internet. We watched some videos on  EBA. We had a quiz about Safer Internet Use and we got our certificates. We added our certificates on padlet.

Bu akşam, 07.02.2021 tarihinde 21.30'da zoomda proje öğrencilerimle çevrimiçi bir toplantı yaptık. Güvenli internet kullanımı konusunda farkındalık yaratmak için interneti nasıl kullanmamız gerektiğini ve internetin yararları ve zararları neler olduğunu tartıştık. EBAda bazı videolar izledik. Daha güvenli İnternet kullanımı hakkında bir test yaptık ve sertifikalarımızı aldık. Sertifikalarımızı padlet'e ekledik.

23-05-2021

 

...............................................................................

We had a survey about the country that my students would like to work on for the February activity using Tricider. We are going to do a presentation about Italy using web 2.0 tools.

Öğrencilerimle tricider uygulamasını kullanarak Şubat etkinliği için çalışmak istedikleri ülke hakkında bir anket yaptık. Web 2.0 araçlarını kullanarak İtalya hakkında bir sunum yapacağız.

23-05-2021

 

................................................................

We have created a timeline for the February activity "The general introduction of a country ". We have decided together on the dates we will upload our presentations.

Şubat ayı etkinliği "bir ülkenin genel tanıtımı "için bir zaman çizelgesi oluşturduk. Sunumlarımızı yükleyeceğimiz tarihlerde birlikte karar verdik.

Timeline for  Country Presentation

 

Name and Surname

School

Country

      Date (22-28February )

Türkan Yüceyurt

Cumhuriyet mtal

Finland

27 February

Aydın Güçlü 

TÜREDİ

Akhisar Ülkü Secondary School

France

26 February

Saim BİRCAN

Atatürk Secondary School

Singapore

27 February

Songül Akpolat 

Şabani Secondary School 

India 

24 February

Olcay ÖZÇELİK ARSLAN

Saniye Hüseyin Balya MTAL

Netherland

24 February

Zeynep Hazel ARSLAN

Haymana MTAL

Turkey

28 February

Ada Seguino

IIS Rosselli

Aprilia

Cyprus

25 February

Emine Nigar

Gazi Şahin Anatolian High School

Italy

23 February

Ü. Öykü Korkmaz

Emine Konukoğlu İmam Hatip Ortaokulu 

Japan

28 February

Müzeyyen KOCA

Alankent Multi Programmed A. High School

Iceland

26 February

Tuba Karşı

Alankent Multi Programmed A. High School

Germany

25 February

 ..............................................................................


Our Presentation is ready. Let's start! 

Today, the first station is Italy. Firstly, we shared our duties and my students introduced Italy on google slides working collaboratively. Kerem gave information about the geographical features, Ömer introduced museums, Ahmet showed us historical places, Gülay gave information about Italian cuisine, Selin shared information about superstitions and Fidevs Nur showed us festivals. Finally, we transformed it and we prepared a presentation using the web 2.0 tool Powtoon.Thanks, my dear students.

Welcome to ITALY!

Sunumumuz hazır. Başlayalım!

Bugün, ilk istasyon İtalya'dır. İlk olarak, görevlerimizi paylaştık ve öğrencilerim İtalya'yı Google slides'da birlikte çalışarak tanıttılar. Kerem coğrafi özellikleri hakkında bilgi verdi, Ömer müzeleri tanıttı, Ahmet bize tarihi yerleri gösterdi, Gülay İtalyan Mutfağı hakkında bilgi verdi, Selin batıl inançlar hakkında bilgi paylaştı ve Fidevs Nur bize festivaller gösterdi. Son olarak, onu dönüştürdük ve Web 2.0 aracı Powtoon'u kullanarak bir sunum hazırladık.Teşekkürler, sevgili öğrencilerim.

 

İTALYA 'ya hoş geldiniz!

ITALYA SUNUM

 

We had an online February meeting with my project students on Zoom at 17.30 on 11.02.2021. We are going to do a presentation about Italy and we made duty assignments. My students are very curious about Italy and they have started to search for it.

11.02.2021 tarihinde 17.30'da Zoomda proje öğrencilerimle Şubat ayında çevrimiçi bir toplantı yaptık. İtalya hakkında bir sunum yapacağız ve görev atamaları yaptık. Öğrencilerim İtalya'yı çok merak ediyor ve araştırmaya başladılar.

 

 23-05-2021

...............................................................................

Kahoot Game
After the partners of the project introduced the countries that they had chosen, we played a game on Kahoot. Each teacher prepared 2 questions, so there are 22 questions that each student is supposed to give answers to until 8 p.m on the 7th March.

 

 

Kahoot Oyunu

Projenin ortakları seçtikleri ülkeleri tanıttıktan sonra Kahoot'ta bir oyun oynadık. Her öğretmen 2 soru hazırladı, bu nedenle her öğrencinin 7 Mart'ta saat 8'e kadar cevap vermesi gereken 22 soru var.

Our February activity was the introduction of a country. We prepared presentations and we learned a lot about the countries. Our students played Kahoot, It was very enjoyable. Here are the screenshots of my students' Kahoot games.

Şubat ayı faaliyetimiz bir ülkenin tanıtımıydı. Sunumlar hazırladık ve ülkeler hakkında çok şey öğrendik. Öğrencilerimiz Kahoot oynadı, çok eğlenceliydi. İşte öğrencilerimin Kahoot oyunlarının ekran görüntüleri.

23-05-2021

 


.................................................................

We had a February evaluation meeting with my project students on the chat room twinspace portal at 15.30 on 10.03.2021. We discussed the process and the works are done in february. We talked about the country presentations and the Kahoot game.

10.03.2021 tarihinde saat 15.30'da twinspace portalında sohbet odasında proje öğrencilerimle Şubat ayında bir değerlendirme toplantısı yaptık. Süreci ve Şubat ayında yapılan çalışmaları tartıştık. Ülke sunumları ve Kahoot oyunu hakkında konuştuk.

 

 23-05-2021


................................................................

Today is March 8, International Women's day.

My project students and I participated in the Social Responsibility project for women who lost their lives due to violence.

Let's leave a 'beautiful mark' on the life of everyone who has been subjected to violence.

Raising awareness is in our " hands !". Stop violence against women and leave your mark and take your place in our social responsibility project!


Bugün 8 Mart Dünya Kadınlar Günü.

Proje öğrencilerim ve ben şiddet nedeniyle hayatını kaybeden kadınlar için Sosyal Sorumluluk projesine katıldık. 

Şiddete maruz kalan herkesin hayatına 'güzel bir iz' bırakalım.

Farkındalık yaratmak bizim " ellerimizde !". Kadına yönelik şiddeti durdurun ve izinizi bırakın ve sosyal sorumluluk projemizde yerinizi alın!

23-05-2021

 


................................................................

Selin B. prepared a puzzle game for 8th March Internatıonal Women's Day. She used the web 2.0 tool Jigsawplanet. Have a good time.

Here is the link!

preview42piece8 MARCH INTERNATIONAL WOMEN'S DAY


Selin B., 8 Mart Uluslararası Kadınlar Günü için bir bulmaca oyunu hazırladı. Jigsawplanet Web 2.0 aracını kullandı. İyi eğlenceler.

 

We played our puzzle game for 8 March Internatıonal Women's Day. 

8 Mart Uluslararası Kadınlar Günü için bulmaca oyunumuzu oynadık.

23-05-2021

 


 OYUN VİDEOSU

..............................................................................


Today, It is 12th March, Acceptance Of The Turkish National Anthem. 

 

We took our place in the social responsibility project on 12th march the 100th Anniversary of our Turkish National Anthem.

Bugün 12 Mart, İstiklal Marşı'nın kabulü.

Milli Marşımızın 100. yıl dönümünde 12 Mart'ta sosyal sorumluluk projesinde yerimizi aldık.

23-05-2021

 


................................................................

We had a face-to-face March meeting with my project team on 12.03.2021. We talked about our march activity, traditional dishes. We determined well-known traditional dishes and they started to do preparations.

 

It was very nice to see my students and I hope everything will be better for us.

12.03.2021 tarihinde proje ekibimle yüz yüze bir  toplantı yaptık. Mart etkinliğimiz, geleneksel yemekler hakkında konuştuk. Bilinen geleneksel yemekleri belirledik ve hazırlıklar yapmaya başladılar.

 Öğrencilerimi görmek çok güzeldi ve umarım her şey bizim için daha iyi olur.

23-05-2021

 .................................................................

We have created our commemorative "Çanakkale digital War Tag" in memory of the Çanakkale martyrs.

       'Çanakkale From Independence To The Future.'

Çanakkale Şehitleri anısına "Çanakkale dijital savaş etiketi" ni oluşturduk.

 

'İstiklalden Geleceğe Çanakkale.'

03-06-2021

 .................................................................

As an activity of March, my students prepared traditional dishes which are belonged to the Central Anatolian Region. Firstly, they created their recipe templates using the web 2.0 tool Canva and then we created our project food booklet using the web 2.0 tool Calameo.

Mart ayı etkinliği olarak öğrencilerim İç Anadolu bölgesine ait geleneksel yemekler hazırladılar. İlk olarak, Canva web 2.0 aracını kullanarak tarif şablonlarını oluşturdular ve daha sonra Calameo Web 2.0 aracını kullanarak proje yemek kitapçığımızı oluşturduk.


Cultural Heritage Project Food Booklet Publish at Calameo 03-06-202103-06-202103-06-202103-06-202103-06-202103-06-2021.................................................

Our Cultural Heritage eTwinning project was introduced by Emine Nigar at the eTwinning promotion meeting organized by the Elmadağ district directorate of National Education in Ankara to spread eTwinning projects.

Kültürel Mirasımız eTwinning projesi, eTwinning projelerinin yaygınlaştırılması amacıyla Ankara'da Elmadağ İlçe Milli Eğitim Müdürlüğü tarafından düzenlenen eTwinning tanıtım toplantısında Emine Nigar tarafından tanıtıldı.


03-06-2021

03-06-2021..................................................

We wrote an acrostic poem called 'CULTURE IS OUR HERITAGE ' for our Project using the web 2.0 tool Zumpad. 

Culture is the bridge between the colors 

Unifies the colors; what a beautiful rainbow

 

Web 2.0 zumpad aracını kullanarak ,Projemiz için 'KÜLTÜR  MİRASIMIZDIR' adlı akrostiş bir şiir yazdık.


............................................................

March Evaluation meeting

We held the March Evaluation meeting of our eTwinning project "CULTURAL HERITAGE" with teacher partners. We evaluated the works done in March. We exchanged ideas about the events in March. It was a very productive meeting.

 

ETwinning projemiz "kültürel miras" In Mart ayı değerlendirme toplantısını öğretmen ortaklarımızla gerçekleştirdik. Mart ayında yapılan çalışmaları değerlendirdik. Mart ayındaki etkinlikler hakkında fikir alışverişinde bulunduk. Çok verimli bir toplantı oldu

03-06-2021.............................................................

 March evaluation meeting with my project team

 

We had a March evaluation meeting with my project team students on zoom at 17.00 on 03.04.2021. We discussed the process and the works are done in March. We talked about the traditional dishes and our food magazine. We reviewed our food magazine and learned new recipes from other regions. Then, we discussed the eTwinning promotion meeting to spread eTwinning projects in our district.

03.04.2021 tarihinde saat 17.00'de zoom'da proje ekibi öğrencilerimle Mart ayı değerlendirme toplantısı yaptık. Süreci tartıştık ve çalışmalar Mart ayında yapıldı. Geleneksel yemekler ve yemek dergimiz hakkında konuştuk. Yemek dergimizi inceledik ve diğer bölgelerden yeni tarifler öğrendik. Daha sonra eTwinning projelerini ilçemizde yaygınlaştırmak için eTwinning tanıtım toplantısını ele aldık.

03-06-2021

.....................................................

we worked with Türkan, Emine, and Ada teacher as fifth mixed team mentor teachers for mixed teams.

We had a survey about the famous person in history using the web 2.0 tool Surveymonkey and our fifth mixed team students would like to introduce YUNUS EMRE for the April activity. We prepaed a e book using Bookcreator.

Türkan, Emine ve Ada öğretmen ile karma takımlar için beşinci karma takım mentor öğretmenleri olarak çalıştık.

Surveymonkey web 2.0 aracını kullanarak tarihteki ünlü kişi hakkında bir anket yaptık ve beşinci karma ekip öğrencilerimiz Nisan etkinliği için YUNUS EMRE'Yİ tanıtmak istiyorlardı.

03-06-2021

 

03-06-202103-06-2021

....................................................

 

We had an online meeting with our 5th mixed team students on 25th April 2021. We talked about our April work and the process. Thanks to all students' contributions.

25 Nisan 2021'de 5. karma takım öğrencilerimizle çevrimiçi bir toplantı yaptık. Nisan ayı çalışmalarımız ve süreç hakkında konuştuk. Tüm öğrencilerin katkılarına teşekkür ederiz.

 

https://youtu.be/uAt7uuQ2G6w

............................................................................................

Turkan YÜCEYURT / Cumhuriyet Vocational and Technical Anatolian High School

 

Ada SEGUINO / IISS "Carlo e Nello Rosselli" di Aprilia

 This month, We worked with Turkan, Emine, and Ada as the mentor teachers of the 5th Mixed Team as an April activity. Our team introduced YUNUS EMRE and prepared posters about his sayings & quotes and reminding works. Finally, We collected all the works in an ebook using the web 2.0 tool Ourboox.

 

Nisan ayı etkinliği olarak 5.Karma ekibin mentor öğretmenleri olarak Türkan, Emine ve Ada ile çalıştık. Ekibimiz Yunus EMRE ile tanıştı, sözleri, alıntıları ve hatırlatma çalışmaları hakkında posterler hazırladı. Son olarak, Web 2.0 ourboox aracını kullanarak tüm çalışmaları bir e-kitapta topladık.

 

https://www.ourboox.com/books/yunus-emre-6/

 

..........................................................................................

MAY TEACHER MEETING

03-06-2021

 

....................................................................

My project Team prepared posters and a video for 9th May eTwinning Day.

Proje ekibim 9 Mayıs eTwinning Günü için Poster ve video hazırladı.

03-06-2021

03-06-202103-06-202103-06-2021

https://youtu.be/VoFCbjMCA-8

.................................................................................

We talked about the May activity and wrote the story. It was very enjoyable writing our part of the story.

 Mayıs etkinliği hakkında konuştuk ve hikayeyi yazdık. Hikayenin bizim bölümünü yazmak çok keyifliydi.

 

03-06-2021


....................................................................

We had an online Zoom meeting with our partners for determining our final product. We decided to create a virtual exhibition.


Nihai ürünümüzü belirlemek için ortaklarımızla çevrimiçi bir Zoom toplantısı yaptık. Sanal bir sergi oluşturmaya karar verdik.

 

03-06-2021

 

......................................................................................

 

My project team students contributed to our Common short story with these pages.

 

Proje ekibim öğrencileri bu sayfalarla ortak kısa hikayemize katkıda bulundu

03-06-202103-06-2021


.................................................................................

OUR COMMON WORK

Ada Seguino /IISS "Carlo e Nello Rosselı" dı Aprılıa

 

Aydın Güçlü Türedi /Akhisar Ülkü secondary schoolEmine NİGAR /Gazi Şahin Anatolıan Hıgh school

Müzeyyen KOCA /Alankent Multı-Program Anatolıan Hıgh School

Olcay ÖZÇELİK ARSLAN /Edremit Saniye Hüseyin Balya Vocatıonal Technıcal Anatolıan Hıgh School

Saim BİRCAN /Karakecili Ataturk Secondary School

Songül AKPOLAT/Şabani Secondary School

Tuba KARŞI /Alankent Multı-Program Anatolıan Hıgh School

Türkan YÜCEYURT /Cumhuriyet Vocatıonal and Technıcal Anatolıan Hıgh School

Zeynep Hazel ARSLAN /Haymana Mulı-Program Anatolıan Hıgh School

Ümmühan Öykü KORKMAZ /Emine Konukoglu Imam Hatip Secondary School


This month, we wrote our short story with our partners and students. Firstly we arranged our due date, the topic of our story, and every partner wrote their part of the story using google doc. Then, we created our book using the web 2.0 tool Book creator. Thanks to my project partners and their students. We did a great job!

 

https://read.bookcreator.com/2T2IHHNKSyakRpoqUR5hooNbuzy2/z8lU-pU6Q_aDSYpFYEBe4g

ORTAK HİKAYE YAZMA ÇALIŞMAMIZ

Ada Seguino / Iıss" Carlo e Nello Rosselı "

Aydın Güçlü Türedi / Akhisar Ülkü ortaokulu

Emine NİGAR / Gazi Şahin Anadolu Lisesi

Müzeyyen KOCA / Alankent çok Programlı Anadolu Lisesi

Olcay ÖZÇELİK ARSLAN / Edremit Saniye Hüseyin Balya mesleki teknik Anadolu Lisesi

Saim BİRCAN / Karakeçili Atatürk ortaokulu

Songül AKPOLAT / Şabani ortaokulu

Tuba KARŞİ / Alankent Multisi-Anadolu Lisesi

Türkan YÜCEYURT / Cumhuriyet Mesleki ve teknik Anadolu Lisesi

Zeynep Hazel ARSLAN / Haymana Mulu-Anadolu Lisesi

Ümmühan Öykü KORKMAZ / Emine Konukoğlu İmam Hatip ortaokulu

Bu ay ortaklarımız ve öğrencilerimizle kısa hikayemizi yazdık. İlk olarak, son tarihimizi, hikayemizin konusunu belirledik ve her ortak google dokümanlar'ı kullanarak hikayenin bir bölümünü yazdı. Daha sonra web 2.0 Tool Book creator'ı kullanarak kitabımızı oluşturduk

.......................................................................................................................

'CULTURAL HERITAGE 'eTwinning project was introduced by Emine Nigar to our District National Education Branch Manager Orhan ATAKLI and to Esra YENICELI, Ayfer Yıldız who are responsible for the development unit.

 03-06-2021

 

'Kültürel miras' eTwinning projesi Emine Nigar tarafından İlçe Milli Eğitim Şube Müdürümüz Orhan ataklı ve ARGE'den sorumlu Esra YENİCELİ, Ayfer Yıldız'a tanıtıldı.