....................................................................................
FEEL THE UNIFYING POWER OF OUR STORY
(Hikayemizin Birleştirici Gücünü Hissedin)
' FEEL THE UNIFYING POWER OF OUR STORY' adlı eTwinning projesine Gazi Şahin Anadolu Lisesi olarak katıldık. Okulumuzun İngilizce öğretmeni Emine NİGAR yönetiminde 9. ve 11.sınıf öğrencilerimiz Acar TAŞ, Fatih Can ÖZCAN, Ümit SAĞLIK, Baki ALTUN, Elif Bengi BOZBIYIK ve Sude naz GÜRBÜZ ile proje yürütülecektir. Avrupa ortaklı olan projede Romanya'dan 1 ve Türkiye'den 9 ortak olarak proje çalışmaları gerçekleştirilecektir. Projenin amacı, yazılı sanatların gücünü kullanarak öğrencilerin yaratıcılıklarını, iş birliğini ve İngilizce dil becerilerini geliştirmektir. Bu projenin katılımcıları, farklı kültürel geçmişlere sahip 14-18 yaş arası lise öğrencileridir. Bu proje ile hem yabancı dili hem de teknolojiyi kullanma becerilerini geliştirecekler. Öğrenciler bütün bir kısa hikaye yaratmak için bir araya gelecekler. Kısa öykünün konusu, bir anket aracılığıyla öğrencilerin ortak ilgi alanlarını belirleyerek seçilecektir.
We participated in the eTwinning project' FEEL the UNIFYING POWER of OUR STORY ' as Gazi Şahin Anatolian High School under the direction of Emine NIGAR, our school's English teacher.The project will be carried out with our 9th and 11th grade students Acar TAŞ, Fatih Can ÖZCAN, Umit health, Baki ALTUN, Elif Bengi BOZBIYIK and Sude naz GÜRBUZ. In the project, which is a European partner, project work will be carried out as 1 partner from Romania and 9 partners from Turkey. The aim of the project is to develop students ' creativity, collaboration and English language skills by using the power of written arts. Participants of this project are high school students aged 14-18 with different cultural backgrounds. With this project, they will develop their skills in using both foreign language and technology. Students will come together to create an entire short story. The subject of the short story will be selected by identifying the common interests of the students through a survey.
The Lead character design Works (Ana karakter tasarımı çalışmaları)
We designed the lead character of our story. This is my FUPOS project team. They are designing characters for FUPOS story.
Hikayemizin ana karakterini tasarladık. Bu benim FUPOS proje ekibim. FUPOS hikayesi için karakterler tasarlıyorlar.
...............................................................................................
Lead Character Design( Ana karakter tasarımı )
My team designed the lead character in our story. Here are my project team's character designs for the FUPOS story.
Ekibim hikayemizdeki baş karakteri tasarladı. İşte proje ekibimin FUPOS hikayesi için karakter tasarımları.
.................................................................
Lead Character design (Ana karakter tasarımı)
The winner of Lead Character design is SAGE by Nehir from Balıkesir T.C. Ziraat Bankası Fine Arts High School. SAGE will be the lead chracter in our story.
Baş karakter tasarımının galibi Balıkesir T.C. Ziraat Bankası Güzel Sanatlar Lisesi'nden SAGE karakteriyle Nehir oldu. SAGE hikayemizin baş karakteri olacak.
.............................................................................
PROJECT TEAM STUDENTS' LOGO WORKS
My team designed logos for our Project. Here are my project team's logo designs for the FUPOS story.
Ekibim projemiz için logolar tasarladı. İşte proje ekibimin fupos hikayesi için logo tasarımları.
..................................................................................
PROJECT TEAM STUDENTS' POSTER WORKS
My team designed posters for our Project. Here are my project team's poster designs for the FUPOS story.
Ekibim projemiz için poster tasarladı. İşte proje ekibimin fupos hikayesi için poster tasarımları.
..............................................................................
SAFER INTERNET DAY
Our Safer Internet Day Activity on the web 2.0 tool Mentimeter
'' Together for a Better Internet ''
Emine NİGAR prepared an event for safer internet day using the web 2.0 tool Mentimeter.
Emine NİGAR, Web 2.0 aracı Mentimeter'i kullanarak daha güvenli internet günü için bir etkinlik hazırladı.
....................................................................
My Team's poster about Safer Internet Day
Takımımım güvenli internet günü poster çalışmaları
FIRST CHAPTER
HİKAYE LİNKİMİZ
https://www.flipsnack.com/yasingumus501/fupos-chapter-1.html
My project team has written collaboratively the first chapter of the story about health covid19.
Proje ekibim, sağlık covıd19 hakkındaki hikayenin ilk bölümünü işbirliği içinde yazdı.
FuposTalks Events by FUPOS Project Members.
A webinar was held with the participation of an author Mr. Yılmaz on the techniques of story writing, archetypes and the shapes of the heroes' journey in mythology and stories.
Fupos proje üyeleri tarafından FUpostalks etkinliği.
Yazar Sayın Yılmaz'ın katılımıyla hikaye yazma teknikleri, arketipler ve kahramanların mitoloji ve hikayelerdeki yolculuğunun şekilleri üzerine bir web Semineri düzenlendi.
...........................................................................................
We met online and did quizizz activity that my team prepared. Here is the video of the meeting.
Çevrimiçi olarak tanıştık ve ekibimin hazırladığı quizizz aktivitesini yaptık. İşte toplantının videosu.
Here is an animation about "Health" chapter of our story (Covid-19)
hikayemizin "sağlık" bölümü (Covıd-19) hakkında hazırlanan bir animasyon)
"Sağlık" hakkında Web 2.0 etkinlikleri"
https://wordwall.net/tr/resource/12484344/health
https://learningapps.org/display?v=pr9b86wgk21
https://learningapps.org/display?v=ptf3sfkgk21
https://www.jigsawplanet.com/?rc=play&pid=3462d3f98a50
Birinci hikaye ile ilgili hikaye öncesi ve sonrası etkinlikleri
https://www.liveworksheets.com/3-uv33958pb
https://www.liveworksheets.com/3-io55828qj
İKİNCİ BÖLÜM
HİKAYE LİNKİMİZ
https://www.flipsnack.com/yasingumus501/fupos-chapter-2.html
Web 2.0. "Dezenformasyon" ile ilgili etkinlikler"
https://www.educaplay.com/learning-resources/9077128-hafl_chapter_2_disinformation.html
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=matchup&quizid=655338
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=anagrams&quizid=655712
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=multiple_pairs&quizid=657225
https://www.educaplay.com/learning-resources/9051282-hafl_chapter_2_disinformation.html
https://crosswordlabs.com/view/2021-04-30-80
https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=9f2b4
https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=a0b03
https://www.educandy.com/site/html5/bin/main.php?activity=wordsearch&quizid=656785
İkinci bölüm hikaye öncesi ve sonrası okuma etkinlikleri
https://quizizz.com/join/quiz/608159141abf41001bd5409b/start?studentShare=true
https://wordwall.net/resource/15819620/copy-disinformation-story
https://create.kahoot.it/details/d6347fc7-7f90-4032-a0bf-a8f01a25120c
https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=a2dca
https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=a33ab
https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=a3148
https://www.educandy.com/site/resource.php?activity-code=a33ab
My Team and Nihal teacher's Team prepared our Second Chapter / Disinformation Animation Video.
Ekibim ve Nihal hocamızın ekibi ikinci bölüm / dezenformasyon animasyon Videomuzu hazırladılar.
My Team is working on our animation video via Animaker App.
Ekibim Animaker uygulaması aracılığıyla animasyon videomuz üzerinde çalışıyor.
........................................................................................
We had an online zoom meeting with our partners and students on 04.04.2021. Our students had an online quiz on Quizizz. Thanks to all our students and Fatma teacher.
04.04.2021 tarihinde ortaklarımız ve öğrencilerimiz ile online zoom toplantısı yaptık. Öğrencilerimiz Quizizz üzerinde bir online sınav vardı. Tüm öğrencilerimize ve Fatma hocamıza teşekkür ederiz.
My student Quizizz activity certificate.Congratulations to the winners!
Öğrencimin Quizizz etkinlik sertifikası.Kazananları tebrik ederim!
.................................................................................
We had Quizizz about chapter 1 Health Covid 19 with my 10th-grade students on the Eba live lecture to spread our eTwinning projects activities.
ETwinning projeleri etkinliklerimizi yaymak için Eba canlı dersinde 10. sınıf öğrencilerimle birlikte Bölüm 1 sağlık Covıd 19 hakkında Quizizz yaptık.
We are going to meet at 22.00 on 05.05.2021. Fupos Teams are going to have the Quiz about chapter 2 Disinformation.
Saat 22.00'de 05.05.2021'de buluşacağız. Fupos ekipleri bölüm 2 dezenformasyon hakkında Quizizz olacak.
We had our Quizizz event on 05.05.2021.
Quizizz etkinliğimizi 05.05.2021 tarihinde gerçekleştirdik.
.......................................................................
The mixed Video Team has prepared a video for eTwinning Day. Thanks to all students!
Karma Video ekibi eTwinning Günü için bir video hazırladı. Tüm öğrencilere teşekkürler!
Mixed Poster Team have prepared the posters for eTwinning Day.
Karma Poster ekibi, eTwinning Günü için posterler hazırladı.
Happy eTwinning Day. We prepared an ebook with our FUPOS mixed teams.
Mutlu eTwinning günü. Fupos karma takımlarımızla birlikte bir e-kitap hazırladık.
https://www.ourboox.com/books/fupos-etwinning-day-mixed-teams-activities/
We had a meeting with partners to discuss the project process.
Proje sürecini görüşmek üzere ortaklarla bir toplantı yaptık.
........................................................................................
ÜÇÜNCÜ BÖLÜM
HİKAYE LİNKİMİZ
https://www.flipsnack.com/yasingumus501/chapter-3.html
..........................................................................................
https://wordart.com/sjsffmll9qe3/word-art-1
https://crosswordlabs.com/view/fupos-chapter-3bullying-2
https://crosswordlabs.com/view/2021-05-20-223
https://wordart.com/ui0mi5py1r0q/word-art
https://crosswordlabs.com/view/fupos-irem
https://wordart.com/dctceuv1frp7/word-art
https://crosswordlabs.com/view/fuposgazi-sahin-anatolian-high-school-chapter-3-bulliying-game-3
https://crosswordlabs.com/view/fupos-ela
My Team is preparing the web 2.0 tool Activities about Bullying.
Ekibim zorbalıkla ilgili Web 2.0 aracı etkinliklerini hazırlıyor.
https://www.liveworksheets.com/3-mp174008ub
https://www.liveworksheets.com/hu1946501nx
...............................................................................................................
We come together as FUPOS Family after completing the 3rd Chapter of Our Story
Hikayemizin 3. bölümünü tamamladıktan sonra FUPOS ailesi olarak bir araya geliyoruz.
.........................................................
We had an online Zoom meeting with our partners and students, then we had online Quizizz at 21.30 on 28.05.2021.
Ortaklarımız ve öğrencilerimizle çevrimiçi bir Zoom toplantısı yaparak 28.05.2021'de 21.30'da çevrimiçi Quizizz yaptık.
........................................................................................
our collaborative work about words related to "Story"
"hikaye"ile İlgili Kelimeler hakkında ortak çalışmamız
https://www.cram.com/flashcards/memorize/fupos-collaborative-work-12147841
We had a chatroom meeting with our partners and students at 19 pm on 29.05.2021
29.05.2021 tarihinde saat 19'da ortaklarımız ve öğrencilerimizle sohbet toplantısı yaptık
My Team's Certificates / Takımımın Sertifikaları